Wednesday, May 18, 2016

Kek Pelangi






Assalamualaikum

Sejujurnya rindu nak buat kek ni.Jam waktu ni dah menunjukkan pukul 2.45 pagi.Tapi mata masih belum mahu lelap.Jadi,saya sekadar megisi masa terluang dengan berkongsi gambar kek pelangi yang saya buat sewaktu saya tinggal di UK dahulu.
Saya berani jamin kek ni antara kek paling sedap da paling laris saya pernah buat.Hasilnya setiap kali buat tak pernah mengecewakan saya.Alhamdulillah:)Ada banyak lagi sebenarnya koleksi gambar kek pelangi.Tapi saya kongsikan dulu yang ini.InsyaAllah mungkin lepas Hari Raya Aidilfitri saya akan mula mengambil tempahan untuk kek terutama kek Pelangi .
Nantikan saya update tentang tempahan biskut raya ya:)
Terima kasih.

6 lapisan kek


Salah satu kek yang berjaya dihasilkan

Kek pelangi pertama kali saya buat:)

look tempting kan..nyum-nyum

Kali terakhir saya buat kek ni sebelumpulang ke Malaysia

Dah tinggal sekerat:)




No comments:

Post a Comment