Monday, May 16, 2016

Hayati Cookies Kembali LAgi!

Assalamualaikum pembaca budiman.Maaf sudah terlalu ama saya tinggalkan blog ini tanpa coretan.Sebetulnya saya sangat sibuk menjalani kehiduan baru Di UK.Saya telah bergelar perantau selama 4 tahun Di bumi UK.Syukur Alhamdulillah,Allah kurniakan peluang itu untuk kami sekelauraga merasai kehiduan di Bumi Asing.Di sana banyak pengalaman yang saya kutip.Saya tidak berehat terus dari dunia baking.Di UK saya masih megambil tempahan Kek dan biskut.Tetapi liputan tidak meluas seperti di Malaysia.

Kini saya telah menjejak kembali ke tanah air tercinta.Saya sudah bersedia untuk mengaktifkan diri dengan dunia baking.Untuk permulaan.saya akan mula membuka tempahan untuk biskut raya.Nantikan update dari saya ya.

Kali ni,pengeluaran biskut raya sangat terhad.Saya akan hadkan pengeluaran sebab mahu menjaga kualiti biskut dan jugak kualiti masa saya bersama keluarga.Bagi saya,biarlah sikit,asalkan kualiti ada.Jadi.sekiranya mahi menempah,anda boleh terus Wassup saya melalui nombor telefon:+447449609536(-no uk..wassup sahaja) atau 01126555739(no malaysia..call dan sms).

Nantikan ya update dari sapa jenis-jenis juih dan harganya:)terima kasih atas sokongan anda:)

Biskut Red Velvet..Biskut yang paling mendapat sambutan waktu saya di UK dulu

Biskut Cornflakes..tak kurang hebat penangannya..Rsa lemak-lemak manis..saya sedap!

Biskut Snowy Alomd..Biskut Legend!dari 2008 mendapat tepat pertama biskut paling lairs sejak saya mula berjualan biskut ini
Biskut Choc Chip.Seakan famous amos rasanya.Sangat diminati oleh kanak-kanak dan dewasa kerana keenakannya


Ini antara biskut-biskut yang saya akan uka untuk tenpahan Raya Aidilfitri tahun ini.Tunnggu ya saya akan update harga:)

Terima kasih 


No comments:

Post a Comment